Produkty i usługi wielu firm są do siebie tak bardzo podobne, że część firm sięga po mniej oczywiste formy promocji. Jedną z nich mogą być wirtualne wycieczki, inaczej określane też jako wirtualne spacery, które pomogą potencjalnemu klientowi zapoznać się z oferowanymi produktami czy usługami.
Kto powinien sięgnąć po wirtualne spacery? Przede wszystkim firmy produkcyjne, które w ten sposób mogą podkreślić zgodność procesu produkcji z normami unijnymi. Wirtualne wycieczki są niezwykle popularne w obiektach hotelowych, czego przykładem może być Kraków oraz w restauracjach. To dzięki nim klienci mogą obejrzeć wnętrza zanim zdecydują się na skorzystanie z usług danego lokalu. Fotograf reklamowy potrafi odpowiednio przygotować wnętrza, ale również same potrawy w taki sposób, aby zachęcały one do odwiedzin.
W zależności od potrzeb wirtualne spacery mogą pokazywać wybrane miejsca, które klient wskazuje sam. Bardzo popularne są jednak rozwiązania oparte na pokazie slajdów. W tym przypadku klient po wejściu na stronę internetową może obejrzeć miejsca, które go interesują.
Wirtualne wycieczki mogą także pokazywać trasę dojazdu w przypadku obiektów, które położone są w znacznej odległości od istotnych punktów komunikacyjnych. Także takie rozwiązanie jest niezwykle przydatne, bowiem pokazuje, że firma jest otwarta na każdego klienta i chętnie mu pomoże w każdej sytuacji. Takie zdjęcia można również wykorzystać do budowania marki w serwisach społecznościowych, gdzie zwiększą zaangażowanie fanów.
Wysokiej klasy wirtualne spacery tworzy fotograf reklamowy Dziedzic z Krakowa. Warto obejrzeć jego wirtualne wycieczki na http://panoramykrakow.pl/ by przekonać się jak dobrą formą reklamy mogą one być.